miércoles, 4 de febrero de 2015

"he viscut una experiència enorme" Cristina voluntària 2014

Abans de marxar a l'Índia els meus amics i familiars em deien "viuràs una gran experiència", "vés amb compte!", "et canviarà la vida". 

En tornar-hi ara sóc jo qui els hi diu "he viscut una experiència enorme", "podries tenir els mateixos problemes aquí", "i bé, la meva vida ha tornat a la rutina tot i que ara amb una nova família que estimo moltíssim a Mumbai".

Allà la vida passa a un altre ritme i és fantàstic formar-ne part. Recordo els primers dies quan tot era un "xoc" molt gran. I després poc a poc vaig acabar entenent com, quan vius a un lloc tant diferent, les petites coses del dia a dia es poden arribar a convertir en una gran aventura! Des d'aconseguir menjar-te tot l'arròs sense tirar res per fora del plat fins a ser capaç de treure't tot el sabó del cap amb el súper "cazo". Realment cada petit detall era un repte i quan hi penso, sento que m'encantaria tornar a aquell moment en què va començar tot.



Van haver-hi moments durs, és clar! Moments de pensar "què faig aquí?". Però els bons i reconfortants canviaven la balança de costat i de bon tros! Encara tinc gravats els moments en què anant en tren ens oferien patates de banana amb chilly que s'havien comprat les dones del costat, o quan un nen es partia amb tu el caramel de mango que tant li havia costat aconseguir. 
Viure aquests casi tres mesos amb tots els nois i noies d'Ankur i Aakaar ha estat una experiència que m'emporto al cor i que no acaba aquí. I és que aquests nois ja formen part de tu. Realment no és un projecte de dos mesos o un any, sinó que de tota una vida. I el més maco és poder-ho compartir  amb tothom, des dels voluntaris que viatgen amb tu amb qui vius el dia a dia, fins a totes les persones que podeu estar llegint això :)

Em sento molt afortunada d'haver tingut l'oportunitat de viure aquesta experiència i us animo a tots a que descobriu com "Suparatri Didi" poden ser les dues paraules més màgiques del món.

Val MASSA la pena per deixar-ho escapar! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moltes gràcies pel teu comentari. Aviat serà aprovat