lunes, 1 de febrero de 2016

"Petjades d'un estiu a l'Índia", l'experiència d'en Xavi (voluntari 2015)


Em quedo no només amb l'experiència sinó també amb les lliçons apresses. Lliçons que m'acompanyaran d'ara endavant. Lliçons que em varen donar les nenes i nens amb qui vaig tindre el plaer d'acompanyar durant una petita part de la seva infància. Lliçons que vaig rebre d'un lloc tan diferent com és l'Índia i en concret Mumbai.

La influència que tindrà aquesta experiència en la meva vida no la sé, el que sí que sé, del que n'estic segur és que dintre de mi radica amb claredat una sensació de voler anar més enllà, de lluitar per aquests nens i nenes que tant m’estimo, de voler lluitar contra totes les injustícies d'aquest món boig. Ara tinc clar que el meu paper com a estudiant, és difondre de la millor manera possible tot allò que vaig veure, explicar les diferències entre allò que nosaltres, els del nord en gaudim i altres, els del sud, que potser ni s'imaginen tindre mai. En definitiva, donar a conèixer la gran i injusta desigualtat que hi ha en el món. Perquè serà donant a conèixer i sensibilitzant a la nostra societat que algun dia es podrà arribar a tindre una societat igualitària, amb les mateixes oportunitats per tothom, amb els mateixos drets. Una societat en què ningú serà oblidat i tothom serà reconegut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moltes gràcies pel teu comentari. Aviat serà aprovat