lunes, 8 de febrero de 2016

"La felicitat d'arriscar-se", l'experiència de l'Ester (voluntària 2015)

Moltes vegades diuen que hi ha trens que passen només una vegada a la vida i t'has d'arriscar i agafar-lo, això és el que em va passar a mi i no podria estar més feliç d'haver-lo agafat. 
Com a estudiant de nutrició tenia ganes de participar en un voluntariat internacional al que pogués aplicar els meus coneixements, vaig acabar una mica per casualitat coneixent el projecte d’educació nutricional, al que participava per primer any Amics de Mumbai, i també d’aquesta manera vaig acabar anant-hi de voluntària.
Vam marxar (jo i la Marta) una mica sense saber què esperar ja que no coneixíem ben bé ni com era el projecte ni que faríem, però amb unes ganes immenses de viure una experiència inoblidable i de donar-ho tot de nosaltres i crec que aquest va ser el que va fer que visquéssim una experiència inoblidable.
Gràcies a Amics de Mumbai i al CCDT he viscut una experiència increïble, he caminat per Slums, en aquests he conegut a gent increïble que m’han obert les portes de casa seva. He treballat amb unes dones que lluiten per poder tirar a la seva família endavant i que cada dia arriben a treballar i et dediquen els somriures més sincers, tot i tenir històries diàries més o menys dures. I estic segura que gràcies a tots ells he après molt més del que jo he pogut ensenyar sobre nutrició.
Dono les gràcies a Amics de Mumbai i a tota la família del CCDT, que ja puc considerar família, per donar-me l’oportunitat de participar en aquest projecte amb ells. Sense ells saber-ho m’han ajudat a conèixer-me més com a persona i a saber a què vull dedicar la meva vida.



1 comentario:

Moltes gràcies pel teu comentari. Aviat serà aprovat